"آن کس که نداند و بخواهد که بداند"

Dorothy : One who has a vision and is freedom loving

"آن کس که نداند و بخواهد که بداند"

Dorothy : One who has a vision and is freedom loving

باب دلمی بس که تورو خوب کشیدن
چشمای تو تهرونو به آشوب کشیدن
باب دلمی بس که دل انگیز نگاهت
خطاطی ابروتو چه مطلوب کشیدن
دور من و موهای تو نیزار کشیدن
نای من و موهای تو بر دار کشیدن
هم موی من هم قد بالای تو رعنا
همسایه و همزاد سپیدار کشیدن
از دست تو تو سینه ی من هل هله بر پاست
انگار درختی رو پر از سار کشیدن
دست منو به موی تو محتاج کشیدن
چشماتو شبیه شب معراج کشیدن

━━━━━━━━》❈《 ━━━━━━━

متاسفانه من دلبری بلد نیستم... فقط همین :)

و این که من واقعا این عنوان نویسی ها رو دوست دارم =))

نظرات  (۱)

این مصرع " انگار درختی رو پر از سار کشیدن" به نظرم خیلی خیلی تصویر قشنگ و تشبیه بدیع و خلاقانه‌ایه. منم خیلی این آهنگ رو دوست دارم. :)

پاسخ:
خیلی :)) خیییلییی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی