"آن کس که نداند و بخواهد که بداند"

Dorothy : One who has a vision and is freedom loving

"آن کس که نداند و بخواهد که بداند"

Dorothy : One who has a vision and is freedom loving

بزن باران ببار از چشم من بزن باران بزن باران بزن , بزن باران که چتر بسته یعنی دل سپردن 🎺

بزن باران که من هم ابری ام بزن باران پر از بیصبریم بزن باران نوازش از تو باشد گریه از من

🎼 بهانه ای بده به ابر کوچکه نگاه من بر اوجه گریه ها فقط تو میشوی پناه من 🎼

به داد من برس هوا هوای خاطرات اوست

دلم گرفته است به این دله شکسته جان بده تو راه خانه را به پای خسته ام نشان بده

به داد من برس هوا هوای خاطرات اوست

🎹 بهانه ای بده به ابر کوچکه نگاه من بر اوجه گریه ها فقط تو میشوی پناه من 🎹

🎵 به داد من برس بیا به داد من برس 🎵

🎤 دلم گرفته است به این دله شکسته جان بده تو راه خانه را به پای خسته ام نشان بده 🎤

به داد من برس هوا هوای خاطرات اوست

آهنگ بزن باران از ایهام

منبع

نظرات  (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی