"آن کس که نداند و بخواهد که بداند"

Dorothy : One who has a vision and is freedom loving

"آن کس که نداند و بخواهد که بداند"

Dorothy : One who has a vision and is freedom loving

+ این خیلی مهمه که آدم بتونه از حماقت هاش دست بکشه... که امیدوارم منم بتونم... بتونم از حماقت هام دست بکشم، زندگیم رو بذارم روی برنامه ریزی و به این مغز کوفتی بفهمانم که با این که تعداد آدم های زیادی دوستم دارن، و هرچه در توانشون باشه برام انجام می دن، اما من باید و باید که به تنهایی عادت کنم... باید! و باید بتونم از خودم و با خودم بودن لذت ببرم. نه که زنگوله پای بقیه باشم.

+ ارتباطم با خدا چنان ضعیف شده که اگه خود خدا حواسش بهم نباشه، در قعر چاه گمشدگی خفه می شم...

+ داشتم فکر می کردم که پاشو به ظاهرم برسم شاید حال و احوالم بهتر شد،که الان با زیر چشمی که با سرمه سیاه شده و پاک نمیشه، و پایی که حدود ۱۰ سانت از پوستش با تیغ، یک تکه کنده شده، در خدمتتون هستم.

+ بابام داره هرکاری می خواد با خونه ی جدید می کنه و من این سر کشور دستم به جایی بند نیست... فکر کنم شل کنم و حرص نخورم بهتره =))

+ دوتا مرغ عشق دارم که فهمیدم الان جفتشون ماده  هستن... خداااا من می خوام مامان بزرگ شم :(

+ دلم هات چاکلت با کف می خواد.

+ دلم وبتون خوب می خواد.

+ ولیکن در هر لحظه خدایا شکرت! شکرت که دهنم رو سرویس نمی کنی. شکرت که حتی اگر سرویس هم کنی هوام رو داری!

نظرات  (۴)

خداداره میگه تو فقط کاری نکن این 24 ساعت نزن خودتو ناکارتر از این نکن:))))))))

پاسخ:
احتمالا همین طوره =)))))
  • Mohsen Farajollahi シ
  • من هم مدتی میشه که کلا از خودم و علایقم دور شدم و افرادی هستن که تو اولویت بالاتری از خودم قرار گرفتن. درسته آدم باید بتونه تنهایی از پس خودش بر بیاد اما خوب... تنهایی هم اونقدرام راحت نیست. و خودمم نمیدونم چاره کار چی هستش اما میدونم تنهایی هم مشکلات خودشو داره اگر به صورت کامل ارتباط با دوستان و اطرافیانو قطع کنین. خلاصه منم همین مشکلو دارم ظاهرا.

    گمون نکنم کسی فکر کنه شما «زنگوله پای» اونا باشین چون هرچقدر که شما از مکالمه‌ای لذت میبرین اونا هم لذت میبرن. اگرچه خودمم بعضا همین حسو پیدا میکنم :| 

    پاسخ:
    صحیح :)
    متشکرم

    چیزه...سلام :دی به روز نمی کنی؟هی میام سر میزنم می بینم هیچ نیست.هیچی(با لحن امام خمینی)

    پاسخ:
    سلام سلام! راستش فکر نمی کردم کسی بخونه اصلا =)) مرسی ازت. یه مدت بهتر بود برام که از بقیه دور باشم تا بتونم خودم رو پیدا کنم. بر می گردم و سعی می کنم چیزای خوب بنویسم =)

    سلام :)

     

    میگم کی از این حماقتا دست میکشیم ماآخرش؟ هوم؟

     

    منم ضعیف شده ارتباطم با خدا و واقعا شرمندتم خدا

     

    منم جدیدا یه خط چشم ماژیکی خریدم و وقتی میخوام حالمو خوب کنم میزنم به چشم. البته واقعا الان میفهم تقارن بین دوتا خط چشم چقدر مهمه و دخترا چقدر حرص میخورن از دستش. من یه مبتدی ام توی آرایش و این چیزا :دی

    اینقدر دلم میخواد ماهم بریم یه خونه جدید هق هق

    عزیزمم ان شاءالله مامانبزرگی قسمت هممون . اینقدر دلم طوطی میخواد :(

     

    آره واقعا خدا یا خیلی شکرت ها خیلی ;)

    پاسخ:
    سلام سلام!
    +انیشتن یه جمله داره که می گه حماقت آدمی انتها نداره :دی
    +من هرشب به خدا م یگم یه امروز رو لطفا هوای من رو داشته باش تا ببینم چی میشه =))
    +واقعا مهم نیست خیییلیییی متقارن باشه (یک عدد مخالف خط چشم!) ولیکن واقعا تو روحیه آدم تاثیر داره =)
    +ان شاءالله که می شه!
    +=))) من چهارتا جیغجیغو دارم =)))
    +تا بی نهایت =)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی