"آن کس که نداند و بخواهد که بداند"

Dorothy : One who has a vision and is freedom loving

"آن کس که نداند و بخواهد که بداند"

Dorothy : One who has a vision and is freedom loving

امشب فهمیدم، اون با من فقط این جوری نیست... با همه همین جوره... و به به... وسط این همه کار و ددلاین یه دل شکستگی کم داشتم فقط....

ساکت شم... باید آدم ساکتی شم... و خودم رو کنارش جا نکنم... همیشه همین کار رو می کنم... خودم رو کنار آدما جا می کنم...

نظرات  (۴)

دروتی :( بیا بغلم ببینم :(

پاسخ:
آاااا.... تزنج سلام! کجا بودی:( تو وبلاگت هم نیستی...
  • آقای سر به‍ راه
  • ااین خوب نیست که اول کار به این که بدرد نمیخوره پی بردین؟

    پاسخ:
    نمی دونم... حس می کنم دارم زود قضاوت می کنم...

    اوهوم...یه وقتایی غیبت لازم میشم. :دی

     

    :)

    پاسخ:
    من هی وبلاگت رو چک می کردم، می گفتم خدا این بچه نیست واقعا یا من دارم اشتباه می کنم =))

    لطفته. ❤️

    بهت گفته بودم حس وبلاگتو دوست دارم؟ هر چند خیلی دیر پست جدید میاد🚶‍♀️

    پاسخ:
    متاسفانه خیلی دیر به دیر به بلاگ سر می زنم :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی