"آن کس که نداند و بخواهد که بداند"

Dorothy : One who has a vision and is freedom loving

"آن کس که نداند و بخواهد که بداند"

Dorothy : One who has a vision and is freedom loving

این خواننده معمولیه در دو آهنگ به اسم برگشتم می گوید:

1: "برگشتم دیدم حالت خوبه قلبت عین ساعت میکوبه
بیخودی پس داشت قلبم از دوریت سکته می کرد
من درگیر شب بی خوابیمم تو آرامش داری حتی بی‌ من
اینه که میگم با تو نمیشه زندگی‌ کرد"

2:"فکر می کردم بی من حالت آشوبه
صد دفعه برگشتم دیدم حالت خوبه
فکر می کردم اگه نباشم پیشت خونه سوت و کوره
بیا یه کاری بکن تا که تورو یادم بره
نمی خوام نبودنت اینجوری عذابم بده
تو فراموش کردن و خوب بلدی
پس بیا یادم بده"

خدمتتان عرض کنم که رفتن ها، نباید برگشتنی داشته باشه... چون هیچ وقت هیچ چیز مثل قبل نمی شه... و همیشه توی رفتار و احساسات آدمی یه حفره ای باقی می مونه...

نظرات  (۱)

عارضم به خدمت این نقطه نظرتون:«بخدا تا سر کوچه رفته بود!»

پاسخ:
چی چی خریده؟=))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی