"آن کس که نداند و بخواهد که بداند"

Dorothy : One who has a vision and is freedom loving

"آن کس که نداند و بخواهد که بداند"

Dorothy : One who has a vision and is freedom loving

بسمه تعالی

 

دانشجوی گرامی

با سلام

به اطلاع می‌رساند روابط عمومی دانشگاه با هدف استفاده از توانمندی‌های دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه در حوزه‌های 1- تولید محتوا برای شبکه‌های اجتماعی (موشن، اینفوگرافی، بنر، فتو تیتر)، 2- مجری‌گری (اجرا کلیپ معرفی بخش‌های دانشگاه)، 3- تهیه پادکست برای بخش‌های خبری و …، نیاز به تعداد محدودی نیرو کار دانشجویی دارد.

در صورت علاقه‌مندی به فعالیت در این حوزه‌ها و داشتن تخصص و مهارت لازم در این زمینه، لطفاً نمونه کارهای قبلی خود را به ایمیل(socialmedia@ut.ac.ir) ارسال نمائید.

با احترام

دوست داشتم شرکت کنم =( ولی از پسش برنمیام... چون به اندازه ی کافی وقت ندارم... اما مطمئنم که این تنها بحشیه که به اندازه ی کافی توش خوبم...

نظرات  (۱)

هعی روزگار :( ابراز همدردی می‌کنم، فکر کنم تا حدی می‌فهمم‌تون. منم دبیرستان عشق مجری‌گری بودم و یه سری که مجری‌گری برنامه‌ی ۲۲ بهمن از چنگم رفته بود خیلی داغون شده بودم.

پاسخ:
هعی... 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی