"آن کس که نداند و بخواهد که بداند"

Dorothy : One who has a vision and is freedom loving

"آن کس که نداند و بخواهد که بداند"

Dorothy : One who has a vision and is freedom loving

به نام خدا

نمی دونم... شاید برای شروع خیلی خوب نباشه... من هم کانال دارم، هم اینستا، هم توییتر... ولی چیزهایی دارم برای گفتن که آدمایی که میشناسنم نباید بخونن. چرا؟ چون احساس شرم می کنم. از دغدغه هایی که دارم و چیز هایی که دوست دارم بگم راچع بهشون. من خودسانسوری کمی دارم، ولی این حرفا قضاوت داره... و من باید قضاوتش رو به جون بخرم اگه در  جالت شناس بگم...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی